رویدادها آرشیو خبر ها
زیدان و کونته فقط نام هایی جذاب برای یوونتوس هستند

زیدان و کونته فقط نام هایی جذاب برای یوونتوس هستند

گزارش های فزاینده ای وجود دارد مبنی بر اینکه ایگور تودور می تواند به عنوان مربی برای سومین تجربه خود در این باشگاه به یوونتوس بازگردد، زیرا در المپیک مارسی عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

آینده مکس الگری پس از کسب نتایج ضعیف در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا به طور فزاینده ای در هاله ای از ابهام قرار دارد، اگرچه او در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا قرار دارد.

 

توتو اسپورت و لا گاتزتا دلو اسپورت هر دو اشاره می کنند که در حالی که آنتونیو کونته یا زین الدین زیدان رویاها هستند، یوونتوس ممکن است در وضعیت مالی بسیار متفاوتی نسبت به هر یک از این مربیان قرار بگیرد و اصلا توان جذب آنها را نداشته باشد.

 

همه این موارد به یک مربی در قالب تودور اشاره می کند که پیش از این هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان کمک مربی در یوونتوس فعالیت می کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای سران یووه به حساب می آید.

 

کروات 45 ساله در حال حاضر با المپیک مارسی فعالیت می کند و تا ژوئن 2024 قرارداد دارد.

 

او قبلاً عشق خود را به یووه ثابت کرده است و در آگوست 2020 از هادوک اسپلیت جدا شد تا نقش دستیار سرمربی پیرلو را بر عهده بگیرد.

 

مدیاست نیز نوشت:

 

کونته و زیدان گزینه های جذابی برای یوونتوس هستند اما اگر در شرایط خاص، یوونتوسی ها حاضر به اخراج الگری شوند، هزینه های سرم سام آور اخراج الگری و خرید بازیکنان جدید، بعید است به یوونتوسی ها اجازه دهد تا مربیان گران قیمتی چون زیدان و کونته را جذب کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: